Dla kogo?

Dołącz do Akademii, jeśli:
dla_kogo_1

odpowiadasz za komunikację wewnętrzną w firmie i chcesz wzmocnić jej rolę w organizacji

dla_kogo_2

kierujesz zespołem i chcesz się dowiedzieć, jaka jest rola menedżera w procesie komunikacji

dla_kogo_3

zarządzasz firmą i zastanawiasz się, jak komunikacja pomaga w realizacji celów biznesowych

tematy_lekcji

Tematy lekcji

Dlaczego warto dbać o skuteczną komunikację wewnętrzną?

Dlaczego warto dbać o skuteczną komunikację wewnętrzną?

Czy każda firma potrzebuje strategii komunikacji wewnętrznej?

Czy każda firma potrzebuje strategii komunikacji wewnętrznej?

Menedżer: kluczowe ogniwo komunikacji.

Menedżer: kluczowe ogniwo komunikacji.

Rola specjalisty ds. komunikacji w budowaniu efektywnej komunikacji wewnętrznej.

Rola specjalisty ds. komunikacji w budowaniu efektywnej komunikacji wewnętrznej.

Narzędzia wspierające komunikację wewnętrzną.

Narzędzia wspierające komunikację wewnętrzną.

Jak skutecznie wdrożyć platformę komunikacji wewnętrznej?

Jak skutecznie wdrożyć platformę komunikacji wewnętrznej?

Jak mierzyć komunikację wewnętrzną?

Jak mierzyć komunikację wewnętrzną?

Jak rozmawiać z Zarządem o inwestycjach w komunikację?

Jak rozmawiać z Zarządem o inwestycjach w komunikację?

Autorzy Akademii

biernacka

Maja Biernacka

autorka bloga Komunikacja wewnętrzna od kuchni i właścicielka agencji bee DIFFERENT
cicha

Katarzyna Cicha

specjalista ds. komunikacji korporacyjnej, Lafarge w Polsce
alicja

Alicja Czarnecka

dyrektor ds. Customer Experience w emplo
dulnik

Karolina Dulnik

konsultantka, trenerka, właścicielka DULNIK communico
gojtkowska

Maja Gojtowska

ekspert w zakresie PR i komunikacji wewnętrznej, Gojtowska.com
grzesik

Piotr Grzesik

doradca w zakresie komunikacji strategicznej
jozefowicz

Patryk Józefowicz

ekspert ds. komunikacji wewnętrznej
kowalska

dr Marzena Kowalska

ekspert w dziedzinie zintegrowanej komunikacji w biznesie, Komuniko
mikolajczyk

Rafał Mikołajczyk

wicedyrektor ds. komunikacji i CSR, Benefit Systems S.A.
piekus

Karolina Piekus

ekspert PR i employer brandingu, CEO w Concept PR
rybicka

Natalia Rybacka

specjalista ds. public relations, Grupa Impel
rozycka

Magdalena Selwant-Różycka

Internal Communication Manager, Deloitte
grazyna

Grażyna Rzehak

Chief People Officer, członek zarządu, Grupa Pracuj
sonta

Monika Sońta

konsultantka komunikacji wewnętrznej, właścicielka COMM.on
tajchman

Marzena Tajchamn

konsultantka komunikacji wewnętrznej, Supply Chain Knowledge Manager w ABB
wroblewski

Paweł Wróblewski

kierownik ds. komunikacji wewnętrznej i budowy zaangażowania, Generali
zych

dr Barbara Zych

CEO Employer Branding Institute
{"number_of_column":"1","number_of_column_desktop":"1","number_of_column_small_desktop":"1","number_of_column_tablet":"1","number_of_column_mobile":"1","auto_play":"true","auto_play_speed":"5000","scroll_speed":"600","pause_on_hover":"true","infinite_loop":"true","navigation":"true","pagination":"false","swipe_on":"true","mouse_draggable":"true","rtl_mode":"false"}

Skuteczna i wiarygodna komunikacja wewnętrza jest dla mnie jednym z filarów silnej organizacji. Jest również kluczowym elementem budującym wysokie zaangażowanie pracowników. Na przykładzie mojej firmy, w której zaangażowanie utrzymuje się od kilku lat na wysokim poziomie, oraz moich wcześniejszych doświadczeń, mogę śmiało wysunąć następującą tezę: w firmach o najwyższym wskaźniku zaangażowania na rynku wyniki audytów i badań obszaru komunikacji wewnętrznej byłyby równie pozytywne.

Wicedyrektor ds. Komunikacji i CSR, Dział Komunikacji Benefit Systems S.A.

Menedżerowie często twierdzą, że nie mają czasu na komunikację, a firma i tak informuje pracowników o tym, co najważniejsze. Nawet w organizacjach, w których komunikacja wewnętrzna działa prężnie, to właśnie menedżer jest dla swoich podwładnych preferowanym i najważniejszym źródłem kluczowych informacji o życiu firmy. Dotyczy to zarówno informacji merytorycznych, biznesowych, jak i wizerunkowych.(…) Pozostałe kanały informacyjne, np. intranet czy biuletyny, są (a przynajmniej powinny być) uzupełnieniem i wzmocnieniem tej komunikacji.

konsultantka, trenerka, właścicielka DULNIK COMMUNICO

Dobrze przemyślana i zaplanowana komunikacja wewnętrzna wspiera wiele strategicznych obszarów w organizacji. W badaniu przeprowadzonym w 2014 roku przez Project Management Institute policzono, że źle zarządzana i prowadzona komunikacja skutkuje znaczącymi stratami finansowymi. Aż 75 milionów z każdego wydanego miliarda dolarów tracą amerykańskie przedsiębiorstwa  przez nieskuteczną komunikację.

Ekspert PR i employer brandingu, CEO w Concept PR

Rozpocznij kurs

Dołącz bezpłatnie do Akademii Strategicznej Komunikacji Wewnętrznej. W ramach Akademii 2 razy w  tygodniu otrzymasz od nas link do lekcji przygotowanej przez eksperta.

Organizator

emplo

Organizatorem Akademii Strategicznej Komunikacji Wewnętrznej jest emplo – twórca wewnętrznej platformy dla firm, pozwalającej zautomatyzować procesy biznesowe i komunikacyjne.  Z emplo korzysta blisko 100 firm i ponad 20 000 pracowników.